TraficAutomat


Schimbul de trafic nu a fost inventat in Romania. Acest sistem functioneaza de pe la jumatatea anilor 90' in Occident si cu preponderenta in SUA. Un prim argument impotriva cleor care combat acest sistem ar fi acesta: daca schimbul de trafic nu este bun si "dauneaza grav sanatatii site-ului"... de ce a supravietuit atata timp? Mai mult, s-au dezvoltat si au aparut din ce in ce mai multe sisteme fiecare cu cate ceva in plus sau... din graba sau din lipsa de bani cu multe minusuri. Dar aceste sisteme functioneaza de aproape 15 ani.
Daca folosesti anumite tactici te poti ajuta de schimbul de trafic in strategia SEO. De exemplu, in ce priveste relatia dintre schimbul automat de trafic si bounce rate: se poate obtine bounce rate ok chiar si cu schimb de trafic. Stiu ca pare neverosimil. Dar voi explica procedura. In contul tau de schimb de trafic propui si astepti sa fie acceptate pentru trafic 5 url-uri legate de domeniul tau. Ideea e sa le aloci un numar simetric de credite si sa le "arunci" in trafic in acelasi timp, intr-o perioada in care sunt cat mai putine site-uri in navigare. Practic, utilizatorii care navigheaza in acel moment vor roti in pagina lor de surf cele 5 pagini ale sitului tau. Si vor trece de la una la alta. Practic vor ramane mai mult timp pe site-ul tau si vor "pagina"...
Un alt aspect al traficului automat care e bine de cunoscut... Sa nu aloci mii de credite de trafic pe un singur url intr-un singur moment. Pentru ca nu vei obtine un raport cat mai bun vizite/vizitatori. Si in fond esti interesat mai ales de vizitatori. Este bine sa "arunci" creditele pe "piata navigarii" in perioade diferite ale zile. Cand se poate spune ca sunt utilizatori diferiti care se afla in navigare in perioade diferite ale zilei.
Traficul automat te mai poate ajuta in zilelle insorite de vara . Adica in acele zile cand lumea e in vacanta si nu sta in fata calculatorului. Sau sambata si duminica... Pentru a-ti suplimenta vizitele lipsa "din inventar". Pentru a echilibra cu traficul din timpul saptamanii.
Este insa foarte clar ca un site se ridica in SERP prin 2 elemente principale: linkuri, recomandari catre el si trafic. Este de ajutor si traficul automat insa nu suficient. Si mai ales trebuie intretinut... Oprit brusc si fara a primi si vizite din motoarele de cautare - te va duce rau la vale in SERP. Algoritmul este foarte complicat si dupa cum stiti PR nu mai este pe primele pozitii ca importanta. In plus, Google isi va schimba din nou in scurt timp algoritmul. A investit foarte mult pentru perfectiona algoritmul principal ce pune pret pe continutul site-urilor. In viitor se va tine cont inclusiv de timpul de incarcare ptr un site. Deja acest algoritm se foloseste pe gogole.com
Precizez din nou ca in Occident traficul manual sau automat este folosit de prin 1996. Cele mai cunoscute sisteme - pe care le-am folosit ani de zile - sunt Trafficswarm si easyhits4U. Din 1996 pana acum au aparut foarte multe sisteme similare. Insa nu si la noi. Sunt sute de astfel de sisteme. Si sunt folosite in continuare pentru trafic si promovare online. Insa aceste sisteme de afara nu te ajuta cu trafic romanesc, cu IP-uri de Romania. Asta a fost si ratiunea lansarii schimbdetrafic.ro - primul sistem de autosurf din Romania. Practic la noi in tara istoria acestor sisteme se leaga de lunile octombrie -decembrie ale anului trecut si ian -febr anul asta. Bineinteles in domeniul traficului manual (schimbului de trafic manual) cei mai vechi si cei mai cunoscuti sunt cei de la Gemenii.
Adauga insa informatia ca pe schimbdetrafic.ro ai o optiune speciala la dispozitie. Si anume sa aloci un anumit numar de vizite la interval regulat de o ora. Combinat cu mai multe url-uri ale unui site aprobate in trafic te ajuta la bounce rate. Pentru ca imediat dupa ce "bate gongul" de fix in acelasi moment siturile sunt "bagate" la trafic. Si daca aloci si un numar suficient de credite vor ramane in trafic destul de mult timp pentru a-ti imbunatati bounce rate-ul si a impresiona astfel botii oricarui motor important de cautare pentru a te lua in seama.